9. Attityd (9/365)

 
Jag har haft lite tidsbrist ett tag så nu skall två vekors temabilder upp... i tre olika temagrupper. Det blir nog inte kommentarer till alla bilderna.

Jag frågade en polare hur jag skulle ta bilden "attityd" och hens svar var "Vad sägs om detta som attityd?".
Bilden togs lite snabbt så kvallitén är väldigt låg och för att ytterligare skydda hens identitet så har jag lärt mig en del om Gimp, som är ett väldigt trevligt gratisprogram för bildredigering. Eftersom mitt minne är som det är har jag också maskat den obsena gesten hen gör eftersom det i någon av grupperna fanns ungdomar att ta hänsyn till.
 
Så skall vi se om loggan blir lite större nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0