7. Arbetsmiljö 7(365)

 
Jag hade tänkt mig en HELT annan bild från början, men min väg till jobbet i dag lämnade en del övrigt att önska. Från de oplogade gångbanorna till busshålplatsen, och den lika oplogade dito, kom jag då fram till... en oplogad garageplan... Oväntat? Gångbanorna plogades i-och-försig samtidigt som bussen kom, men själva hålplatsen var oplogad i ytterligare 3 timmar.
Den otrampade snön på bilden är den vägen jag normalt tar när jag skall hämta ut en buss, men dagen till ära så såg jag att bussen på vänstersidan om "min" buss redan kört ut, så det blev till att pullsa fram till dessa hjulspår och gå in på andra sidan av bussen istället.
 
Den bilden jag egentligen hade tänkt mig var denna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och vad kan man säga om denna arbetsmiljö annat än att bussföraryrket ibland har sin fördelar :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0