Allmänt struligt...

Jaha, nu har jag haft min dator i drygt en vecka och jag har fortfarande inte fått den inbyggda kameran att fungera som den skall.
Första dagen satt jag med supporten i två timmar utan resultat. Igår blåste jag hela datorn och gorde en ominstallation, utan resultat. Kameran fungerar bara på högsta upplösningen, vilket MSN inte godtar.
Aja, förhoppningsvis fungerar det som det skall när jag drar till Gotland i slutet av Juli.

Något nytt då??? Mja, idag så kom det information om att facket skulle ha ett informationsmöte i morgon p.g.a. den varslade strejken. Tyvärr kommer det bara bli ett enda möte och det ligger ganska bra plaacerat i rusningen. Med tanke på att vi har personalbrist så lär det säkert inte bli vidare välbesökt. Jag hoppas det kommer någon skriftlig information för alla oss som inte kan delta.

Nej dags att rulla fram till hålplatsen.

Ha det bäst!
/Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0